Een dagje in de auto - Reisverslag uit Piding, Duitsland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Een dagje in de auto - Reisverslag uit Piding, Duitsland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Een dagje in de auto

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

28 Juli 2014 | Duitsland, Piding

Maandag 28 juli
Vanmorgen zijn we op ons gemak opgestaan en na een heerlijk ontbijtje zijn we rond 10 uur aangereden op de camping. Voordat we daadwerkelijk op weg zijn gegaan ben ik nog even teruggegaan naar Sommerach om nog snel een paar foto’s te maken waar het gisteravond te donker voor was. Daarna hebben we onze reis richting zuiden vervolgd. Ook vandaag verliep dat heel soepel zonder files en rond half vijf waren we 4 km voor de Oostenrijkse grens. Hier hebben we in Piding, ongeveer 15 km van Berchtesgaden, een camping gepakt. Camping Staufeneck is een kleine camping die aan de Saalach ligt. Het vormt een uitstekende uitvalsbasis om de omgeving hier eens te verkennen. Even afwachten wat het weer morgen gaat doen. De campingleiding is erg soepel met de hondjes, die tellen hier voor halve hondjes, zo staat het ook op de rekening, 2x halve hond, is weer eens iets anders. Vanavond hebben we nog een lekkere wandeling gemaakt en verder dadelijk lekker naar bed.