Een verregende dag - Reisverslag uit Piding, Duitsland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Een verregende dag - Reisverslag uit Piding, Duitsland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Een verregende dag

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

30 Juli 2014 | Duitsland, Piding

woensdag 30 juli
Vanmorgen wakker geworden en we merkten het al, het regende. Wat zijn de plannen voor vandaag. Natuurlijk kijken waar we morgen in Oostenrijk naar toe gaan, dus wordt internet vandaag wel erg belangrijk want onze campinggidsen zijn inmiddels minstens 6 jaar oud. Op naar Bad Reichenhall, daar zal toch wel een McDonalds of zoiets zijn. Het is een mooie stad, waar je ziet dat de mensen met geld er kwamen om te kuren, helaas is dat een beetje uit en beginnen is een likje verf hier en daar geen luxe. Maar ja, in een stad waar gezondheid de boventoon voert vindt je natuurlijk geen gratis internet en als het dan bovendien blijft regenen is de lol er snel vanaf. Dus maar eens in de buidel getast en de dagbundel van vodafone aangezet en zo onze eigen hotspot gemaakt, een camping aan de Faaker See uitgezocht voor morgen en meteen een aantal caches opgezocht die we nog even gaan meepikken want we gaan hier natuurlijk niet weg zonder de naam Pleisterplekkers op een paar plaatsen achter te laten. Daarna nog even inkopen doen en dan op naar de camping.