De Faaker See - Reisverslag uit Faak am See, Oostenrijk van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu De Faaker See - Reisverslag uit Faak am See, Oostenrijk van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

De Faaker See

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

31 Juli 2014 | Oostenrijk, Faak am See

Het heeft de hele nacht geregend en niet zo’n beetje ook, de camping lijkt wel een klein zwembad. De Saalach die gisteren een rustig riviertje was is nu een woest kolkend gevaarte geworden. In Salzburg zijn overstromingen en op de radio horen we dat in Tirol overal problemen zijn. Gelukkig zijn de voorspellingen goed en wordt het weer beter. Vandaag richting Karintie. De reis is voorspoedig verlopen op de camping die we uitgezocht hadden is nog voldoende plek. De caravan staat lekker onder een boom, hier houden we het wel uit. Er is een mooi strand bij en het meer is uitstekend geschikt om te zwemmen. Helaas mogen onze viervoetertjes niet in de buurt van het water komen, maar och dat is niet zo heel erg, die liggen heerlijk bij de caravan. En we hebben wifi, dus ik kan lekker mijn dagboekje bijhouden. Het enige minpuntje van vandaag is dat ik vanmorgen helemaal onder de uitslag wakker ben geworden. Nog een nawerking van de antibioticakuur, dus even een paar dagen goed uit de zon blijven.