Meet en Greet Event - Reisverslag uit Faak am See, Oostenrijk van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Meet en Greet Event - Reisverslag uit Faak am See, Oostenrijk van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Meet en Greet Event

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

02 Augustus 2014 | Oostenrijk, Faak am See

Deze vakantie verloopt tot nu toe lekker rustig. Vanmorgen begonnen met verse broodjes, de eerste deze vakantie. Ze smaakten overheerlijk. Vandaag stond helemaal in het teken van cachen, ja het wordt saai als je het zo leest, maar niets is minder waar. Vanmiddag eerst even boodschappen gedaan want er moet uiteindelijk ook nog gegeten worden en toen richting Freistritz. Daar hadden een paar Nederlanders een Meet en Greet event georganiseerd. Van te voren hebben we even een paar caches in de buurt gedaan en toen richting de camping waar het event was. Erg leuk, mensen ontmoeten uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk met dezelfde hobby. Ervaringen uitwisselen en natuurlijk kijken waar leuke plekken in de omgeving zijn om naar toe te gaan. Wij hadden een Photo-cache die we wilden oplossen, dat is gelukt met behulp van iemand hier uit de buurt. Dat is dan weer erg leuk. Na een uurtje gezellig kletsen weer richting camping en onderweg nog wat leuke plekjes aangedaan en zoals de Duitser zeggen, nog een paar “Dosen gehoben”. De dag heeft in ieder geval weer twee cachesouvenirs opgeleverd. Het weer werkte in ieder geval weer geweldig mee, een lekker zonnetje, niet te warm. Weer een super dag en morgen weer verder, misschien wel even de grens over.