Het 7e souvenir - Reisverslag uit Faak am See, Oostenrijk van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Het 7e souvenir - Reisverslag uit Faak am See, Oostenrijk van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Het 7e souvenir

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

09 Augustus 2014 | Oostenrijk, Faak am See

Vandaag moet het echt gaan gebeuren. We willen onze serie caches van augustus compleet maken en de zesde souvenir binnenhalen. Dat betekent dat we nog 1 multi-cache moeten doen. Daar beginnen we dus maar mee. Een korte, dan is die maar vast in de pocket. Daarna door naar de Taborhohe. Wat een schitterend gebied. Een fantastische weg naar boven, en een boven wacht een verrassing in de vorm van een uitgestrekt klimpark, jammer dat Petra en Stan er nu niet bij zijn. Die zouden hier genoten hebben. Wij kunnen hier alleen maar van genieten door er te wandelen en te kijken hoe de mensen boven ons in de bomen hangen. Het doet me wel een beetje denken aan de survivelrun in Beltrum. Het zou in ieder geval een leuke training zijn. Gelukkig was er ook de mogelijkheid om er koffie te drinken en van het mooie uitzicht te genieten over de Faaker See. Nu we de serie compleet hadden wilden we natuurlijk graag naar de camping om te kijken of we de laatste souvenir ook toegekend kregen en of daarna de 7e automatisch in ons lijstje zou verschijnen. Maar ja, je zou niet Peters heten als je onderweg niet nog even zes oppikkertjes mee zou nemen. Een vruchtbaar dagje dus. Eenmaal op de camping meteen gelogd en jawel hoor. Het zesde souvenir verscheen in de lijst en kort daarop een bericht van groundspeak met het bericht dat we de 5818e geocacher waren die de 7e souvenir toegekend kregen. Hoera het is ons dus gelukt om de serie van augustus 2014 in Oostenrijk compleet bij elkaar te krijgen.