Een dagje Leeuwarden - Reisverslag uit Opende, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Een dagje Leeuwarden - Reisverslag uit Opende, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Een dagje Leeuwarden

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

21 Augustus 2010 | Nederland, Opende

Vandaag is onze laatste vakantiedag. Het begon allemaal wat somber, maar uiteindelijk is het toch nog een mooie dag geworden.
Rond half twaalf zijn we richting Leeuwarden gereden. Het eerste wat ons opviel was dat het er voor een zaterdagmiddag erg rustig was. Nou dat gold voor de hele binnenstad. Het is een mooie, maar ook dooie stad; er is weinig te doen. Er staan mooie gebouwen en er zijn hele leuke winkels en toch mist de stad “het”. Wij vonden het er niet gezellig. We hebben er een tijdje rondgelopen, maar hadden het na twee uurtjes wel gezien. Na nog wat rondgereden te hebben zijn we naar Leek gereden. We hadden nog een waardebon om pannenkoeken te gaan eten op een landgoed. Dat was een succes. De pannenkoeken waren heerlijk, maar ook de entourage was superleuk. Alles was in stijl zelfs de kleding van het personeel.
Na afloop hebben we op de terugweg nog gauw een cache gezocht waarna we weer richting camping zijn gegaan.
We zijn moe en willen vroeg gaan slapen, als dat tenminste lukt want hier in de buurt is een tentfeest of zoiets en dat is nogal een herrie. Maar we zien wel.
Morgen richting Maasbracht.

• 21 Augustus 2010 - 19:15

Hiske:

Hallo vakantiegangers ,
    Erg leuk om jullie vakantieverhalen te volgen ,goede reis naar huis gr. Hiske en Jo.