Een wandeldag - Reisverslag uit Opende, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Een wandeldag - Reisverslag uit Opende, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Een wandeldag

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

18 Augustus 2010 | Nederland, Opende

Na een wat moeizame opstart van ons beiden zijn we vanmiddag nog op stap gegaan om een paar wandelingetjes te maken. Dit hebben we gedaan aan de hand van twee multi-caches, “de Snipspoel” en “De parel van het Westerkwartier”.
De eerste was een korte wandeling door een natuurgebiedje. Hier troffen we nog twee collega-cachers. De wandeling ging rondom een klein meertje.
De tweede was een wandeling bij Kornhorn. De uitzetters zijn geboren in Kornhorn en zij hebben de cache uitgezet in het natuurgebied het Curringheveld. Dit gebied wordt onder andere door de scholen gebruikt voor de biologielessen. Via allerhande opdrachten en het lopen van het Kabouterpad zijn we uiteindelijk na wat rekenwerk uitgekomen bij de cache. Het was zeker de moeite waard om te doen.
Verder hebben we vandaag niet veel meer gedaan.