Brrr, een regenachtige dag - Reisverslag uit Opende, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Brrr, een regenachtige dag - Reisverslag uit Opende, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Brrr, een regenachtige dag

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

17 Augustus 2010 | Nederland, Opende

Vanmorgen leek de dag nog redelijk te beginnen maar helaas het ging al snel mis. Het heeft bijna de hele dag gemiezerd, soms wat meer, soms wat minder.
We hadden plannen om een leuke wandeling te gaan maken, helaas is het gebleven bij een wandeling met de auto. Doordat we nog een paar mono-caches wilden doen hebben we wel een hele leuke autoroute gehad.Bij de cache Lutkepost hadden we even moeite met de hint "cruyffie", soms moet je eerst de cache vinden voor je het begrijpt. Hij lag namelijk verstopt achter de kast met nummer 14. Wat staan hier schitterende boerderijen met fantastische rietkappen. (Stan zou zeggen PBO’s, potentiële brandobjecten). We zijn door heel veel leuke kleine dorpjes gereden. Helaas nodigde het weer niet echt uit om eens rond te gaan lopen en na een uur of twee hadden we het wel gezien en zijn we lekker terug gegaan naar de camping om wat te luieren en te computeren.
Een beetje saaie dag dus. Hopelijk wordt het morgen beter