Een heerlijke wandeldag - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Een heerlijke wandeldag - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Een heerlijke wandeldag

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

06 Augustus 2010 | Nederland, Zuidwolde

Ja vanmorgen beloofde het weer goed te worden en dat gevoel heeft ons niet bedrogen. De zon heeft zowat de hele dag geschenen. Ideaal weer voor een mooie wandeling. Dus maar weer even op internet gezocht en de route “Klein Zwitserland” gevonden. Helemaal de moeite waard. We hebben er zo’n vier uur over gedaan. Onderweg zijn we de meest uiteenlopende landschappen tegengekomen. Van heide tot dichte bebossing, maar ook heuvels. En dat alles aan de hand van elf way-points om zo uiteindelijk de cache te vinden.
En ja, het is gelukt al was onze hond bijna dood van vermoeidheid. Het laatste stuk heeft Gerard hem herhaaldelijk moeten dragen. Het arme beest.
We hebben van alles moeten oplossen om uiteindelijk de cache te vinden. Lijntjes meten (ja zelfs dat kan een coordinaat opleveren), een heuse sudoko moeten oplossen en Gerard heeft als een aap in een boom gezeten om het laatste cordinaat te kunnen lezen. Het hing op drie meter boven de grond. Uiteindelijk hebben we de cache gevonden. Het beertje hebben we meegenomen en gaan we in Texel in een cache doen. Het moet uiteindelijk wel reizen.
Onze laatste dag op de Krententerp zit erop. Morgen richting Texel. We hebben het hier reusachtig naar onze zin gehad en komen zeker nog een keertje terug.

• 06 Augustus 2010 - 18:56

Hiske:

Prachtige oorbellen !!!!!!!!!!!
    Fijne reis verder , we blijven jullie volgen.

Groetjes Hiske.

• 06 Augustus 2010 - 18:58

Petra:

Een sudoko opgelost. En dat is gelukt? Wat goed zeg. Ik hoop dat jullie daar nu niet aan verslaafd raken zoals aan t geocachen :) Die in de krant 's morgens is voor mij!