Onze vogelfotoshoot - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu Onze vogelfotoshoot - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerard en Marijke Peters - WaarBenJij.nu

Onze vogelfotoshoot

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marijke

13 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Het is alweer vrijdag en vandaag moet Stan richting Maasbracht. Het weer weerspiegelt zijn stemming een beetje want het regent. Nadat alles is ingepakt en Stan fris gedoucht, zijn we op weg naar de haven gegaan. Stan heeft de boot van 12:30 naar Den Helder genomen. Hij was rond kwart voor zes thuis. Op weg naar de camping klaarde het weer helemaal op en vanmiddag zijn we naar het vogelcentrum gegaan voor een demonstratie met roofvogels. Eigenlijk was het meer een workshop en hadden we volop de gelegenheid de daar aanwezige slechtvalk, kerkuil, twee verschillende oehoe’s, een roodstaart buizerd en een steenuil te fotograferen. Super gaaf, we mochten zelf aangeven hoe we de vogels wilden fotograferen, statisch of in de vlucht. Deze sessie zou anderhalf uur duren, maar heeft uiteindelijk bijna twee en een half uur geduurd. Ik ben heel benieuwd hoe de foto’s zijn geworden.